Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałac Wojanów
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Jelenia Góra, Dolnośląskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
Języki - w grupie czy samemu?
2008-10-01 11:49:14

Agnieszka Danowska z Gazety Wyborczej postanowiła zapoznać się z opinią dyrektora zarządzającego szkołą językową w kwestii doboru odpowiedniej metody nauki języka obcego. Ponieważ odpowiedni wybór zajęć z języka obcego dopiero gwarantuje efektywność naszej nauki.

Nasze katalogi w Rzeczpospolitej
2008-04-30 14:33:39

Niedawno poinformowaliśmy Państwa o pierwszych urodzinach katalogu www.szkolenia24h.pl, który to wchodzi w skład grupy katalogów internetowych "Grupa24h" czyli noclegi24h.pl, konferencje24h.pl, turystyka24h.pl, kursy24h.pl.

Artykuł Nasze katalogi w Rzeczpospolitej
Europejski Fundusz Społeczny – podsumowanie działalności w branży szkoleniowej za lata 2005 - 2007
2008-03-02 19:32:48

Z pomocy Europejskiego Funduszu Społecznego dofinansowującego przedsiębiorców i pracowników firm w latach 2005- 2007 skorzystało ponad 390 tysięcy firm, organizacji i instytucji.

Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną
2009-10-26 12:20:11

Popularne powiedzenie „Jak cię widzą, tak cię piszą” sprawdza się w każdej sytuacji. Także podczas rozmowy kwalifikacyjnej liczy się pierwsze wrażenie, jakie kandydat zrobi na pracodawcy. Myli się ten, kto myśli, że chodzi o pierwszą wymianę zdań zainteresowanych. Na samym początku zwraca się uwagę na strój.

Artykuł Jak cię widzą tak cię piszą – strój na rozmowę kwalifikacyjną

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia operator maszyn Zawodowe kurs rachunkowości Opolskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.